MUKBANG/EATING SHOW - Sweet Chili Chicken + Curry Rice Cake

I was craving some chicken! This chicken combination that I ordered from a korean restaurant is one of the most popular delivery food in korea!... or at least it use to be ... If you can't find a korean restaurant around you that sells them, go to buffalo wild wings and get Asian sweet chili flavor! (I think they taste similar)

I wanted to save some chicken for later but I ate all of it because it was so delicious eheh

Also, I had the curry flavored rice cakes left so I just wanted to eat that up. I do not like curry but this was actually really good.

Sorry my dog was barking so much! But he goes crazy over chicken!! I couldn't control him...! yikes... But he was so cute I had to share some ;)

Thanks for watching! Please leave any comments and suggestions below for better videos! ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saya mengidam beberapa ayam! Kombinasi ayam yang saya dipesan dari restoran korean adalah salah satu makanan penghantaran yang paling popular di korea ! ... Atau sekurang-kurangnya ia gunakan untuk menjadi ... Jika anda tidak dapat mencari restoran korean di sekeliling anda yang menjual mereka , pergi untuk kerbau sayap liar dan mendapatkan Asia cili rasa manis! (Saya fikir mereka rasa yang sama)

Saya mahu untuk menjimatkan sedikit ayam untuk masa lain tetapi saya telah memakan semuanya, kerana ia adalah eheh begitu lazat

Juga, saya mempunyai kari berperisa kek beras meninggalkan jadi saya hanya mahu makan yang naik. Saya tidak suka kari tetapi ini adalah benar-benar benar-benar baik .

Maaf anjing saya telah menyalak begitu banyak! Tetapi dia pergi gila atas ayam !! Saya tidak dapat mengawal dia ...! yikes ... Tetapi dia begitu comel saya terpaksa berkongsi beberapa ;)

Terima kasih kerana menonton! Sila tinggalkan sebarang komen dan cadangan di bawah untuk video yang lebih baik! ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


... ...

eheh



... ...

;
Share this Post:

Related Posts: