MUKBANG/EATING SHOW - Fish Cake Noodles + Sweet Potato croquette

Hi everyone! Today, cooked some fish cakes with udon noodles. Both packages comes with their own flavored soup powder which I decided to mix all in one. Also I deep fried the potato croquettes before I filmed, which were also were from a frozen package.

Both of them were very affordable I think the total was less than 15 dollars, also purchased from a small asian market. But again, it really could feed up to 2 people.

The fish cake soup really reminded me of Korea. This dish is a very popular street food, especially during colder weathers. I am thinking about doing a korean street food episodes!

Hope you enjoyed, and please leave me comments and any suggestions below for better videos!

Thanks!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1

152







---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hi semua! Hari ini , dimasak beberapa kek ikan dengan mi udon . Kedua-dua pakej datang dengan serbuk sup berperisa mereka sendiri yang saya mengambil keputusan untuk campurkan semua dalam satu. Juga saya digoreng yang croquettes kentang sebelum saya difilemkan , yang juga berasal daripada pakej beku.

Kedua-dua mereka sangat berpatutan saya rasa jumlah itu kurang daripada 15 dolar, juga membeli dari pasaran asian yang kecil. Tetapi sekali lagi, ia benar-benar boleh memberi makan sehingga 2 orang.

Sup kek ikan benar-benar mengingatkan saya tentang Korea. Hidangan ini adalah makanan jalanan yang sangat popular, terutamanya semasa cuaca sejuk. Saya sedang berfikir tentang melakukan korean episod makanan jalanan !

Berharap anda menikmati , dan sila meninggalkan saya komen dan apa-apa cadangan di bawah untuk video yang lebih baik!

Terima kasih!
Share this Post:

Related Posts: